Näringslivschefen vill få ökat barnafödande – lägger ut film på nätet

STRÖMSUND (JT) En snackis eller inte – frågan är aktuell i kommunen när näringslivskontoret marknadsför Strömsund med att befolkningen ska älska mer för att det ska bli fler invånare. Näringslivschefen Patrik Jemteborn har startat en kampanj via Facebook: ”Love Strömsund” och bjuder inte till en tävling där deltagarna kan vinna en ”babylåda”.

Publicerad Senast uppdaterad

 ”Det handlar om att vi ska bli fler” – en romantisk middag, vi behöver älska mer... ”Mellan Alla hjärtans dag 14 februari och Earth Hour den 23 mars kan hågade anmäla sig. 

Prenumerera på Jämtlands Tidning

Fortsätt läsa artikeln...

Prenumerera och få obegränsad tillgång till alla artiklar och e-tidningen – nyheter nära dig, varje dag.

🗞️
Allt innehåll
Obegränsad läsning på webben.
📲
E-tidningen
Läs varje utgivningsdag, var du än är.
📍
Lokalt fokus
Nyheter som berör dig och din vardag.
Är du redan prenumerant?

Digitalt 1 månad

69 kr / månad
Köp nu
Mest populär

Digitalt 3 månader

149 kr / 3 månader
Köp nu

Betalning via kort. Genom köpet godkänner du våra användarvillkor och integritetspolicy.

Behöver du hjälp? Vi hjälper dig gärna.

Powered by Labrador CMS