Tove Abelsen och Solveig Sjøhagen Bye. Har kört HD och Indian från Tondheim. "Vi arbetar båda inom sjukvården och upplever att den mentala hälsan blir allt sämre. Både privat och på arbetet. Det är mycket press, mobbingen ökar, framförallt genom sociala medier. Det blir lätt att ta till alkohol och droger för att döva smärtan. Viktigast är att prata med varandra. Lyssna och ta reda på hur personerna verklige mår omkring oss. Våga ställa de där jobbiga frågorna".
Enkät: Hur bryter vi ensamheten?
STORLIEN (JT) Psykisk ohälsa berör många. Vi frågade några besökare i Storlien vad som krävs för att vända utvecklingen.