Efter en lyckad första upplaga – dags igen för Vattenfestival
PILGRIMSTAD (JT) Första året var lyckat. Nu återkommer Vattenfestivalen i Pilgrimstad och mycket är sig likt.
– Vi var väldigt nöjda med förra året och har byggt vidare på det, säger Andreas Tärnholm, ordförande i Pilgrimstads utvecklingsförening.